Continue werken aan verbetering

Voor het zoeken naar toprestaurants gebruiken we de website Iens, voor het vinden van een vakantie die bij ons past Tripadvisor en voor goede zorg Zorgkaart Nederland.
 
ZorgkaartNederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen ervaringen met de zorg met elkaar kunnen delen. De website biedt informatie om te kiezen voor een zorgverlener die het beste bij u past.
 

Waarom ZorgkaartNederland?

ZorgkaartNederland werkt aan openheid in de zorg.           
De waarderingen van cliënten en naasten laten zien hoe mensen de zorg bij Groot Hoogwaak ervaren. Voor Groot Hoogwaak  is ZorgkaartNederland een instrument waarmee we zien wat volgens u goed gaat en wat beter kan. Op deze manier geven we de cliënten een stem en daarmee ook invloed. Want in de zorg gaat het om u!
 
Op Zorgkaart Nederland staan ruim 100 waarderingen voor Groot Hoogwaak. Klik hier voor de meest recente waarderingen over Groot Hoogwaak.
 
Dit zeggen mensen over Groot Hoogwaak:  

  • De verpleegsters doen dit werk volgens mij niet voor het geld, maar echt uit roeping. Ze staan altijd voor mijn vrouw klaar en ook voor mij.

  • Ik vind het wel eens moeilijk wie ik het beste kan aanspreken voor iets. Er wordt altijd netjes naar me geluisterd, maar er wordt niet altijd op gereageerd.

  • Ze hebben het hier goed voor elkaar. Ik ben niet zo’n activiteitenmens, maar is er genoeg te doen. Je kan kiezen uit verschillende menu’s bij het eten, als je het hele menu neemt is er ook soep en een toetje, het is vaak zoveel dat ik de soep pas ’s avonds bij de boterham opeet

Bent u benieuwd wat anderen van Groot Hoogwaak vinden of wilt u zelf een reactie plaatsen en  mensen hiermee helpen om hun keuze voor een zorgaanbieder makkelijker te kunnen maken? Bezoek dan de website www.Zorgkaartnederland.nl en maak uw mening kenbaar.


Cliënttevredenheid thuiszorg 

In september 2018 is er een tevredenheidsonderzoek gedaan bij de cliënten van Thuis Hoogwaak. Het gemiddelde cijfer dat we kregen is een 8 en daar zijn we natuurlijk heel blij mee. U heeft aangegeven dat u erg tevreden bent met onze vaste zorgmedewerkers.
We werken inmiddels met 3 vaste teams en hopen hierdoor de inzet van externen terug te brengen zodat u de vertrouwde gezichten blijft zien. We begrijpen dat het tijdstip van zorg heel belangrijk voor u is. De routes worden zo efficiënt mogelijk ingedeeld en dat betekent dat we niet altijd op hetzelfde tijdstip bij u langs kunnen komen. Zorg in de ochtend wordt tot 12.30 uur geleverd.  
Dit zijn de belangrijkste punten uit het onderzoek. We gaan natuurlijk ook met alle andere punten aan de slag en in mei kunt u weer een tevredenheidsonderzoek verwachten.
Blijf vooral aangeven waar u wel en niet tevreden over bent!


'Goud of fout?' formulier

Is er onenigheid, heeft u een compliment, opmerking, klacht of een suggestie dan kunt u dat bespreken met de medewerkers van Groot Hoogwaak. U kunt hiervoor ook het Goud of fout?’ formulier gebruiken. Was het kippenpootje nog nooit zo lekker? Dan kunt u bijvoorbeeld ‘goud’ uitdelen. U kunt het formulier digitaal invullen via onze website of u kunt een formulier aan een van onze medewerkers vragen.

 
We werken continu aan verbetering en zijn daarom altijd benieuwd naar uw mening, tips en adviezen!